Friday 5 July 2013

KENAPA?









wALAUPun sedih gua mampu tersenyum lagi untuk semua!!! itu cicin OUPPPP...!!! ENtah lah so Sadd i,m not Happy.

ASSalamualaikum... peeps...!!!! hollla :) lamanya tak update blog kan entahlah, kalau di ikutkan banyak sangat benda yang di sinpan at otak nie. tak kira lagi yang dipendam dalam hati. Tak kalau sampai masa meletopssss...!!! habes? Wuuu wuuuu crying sekarang. dah tak banyak cerita happy dalam hidup aku ni. Balik balik sedih ja memanjang, sampaikan nak update blog pun terasalah tak semangatnya so sadd, BUT fyi.And dah kenapa aku rasa nak update blog ekkk.??? Munkin dah tak mampu aku nak pendam. Aku nak luah nak meluah, tak mau sinpan sinpan dah aku tak mampu. Aku sakit :( Hmmm dear awak hari ini hari jumaat kan  awak dah tak macam dulu. Saya rindu kan kita sangat sangat. Kay Stop BYe. LAP aiq mata.

No comments: