Saturday 22 December 2012

KERETA IDAMAN DAHKU....

 HONDA jaZZ...




   Sebab apew minat kereta honda jazz.. sebab potongan yang cantik sangat sampaikan menbuat saya jatoh cinta pada honda jaZZ... hehehe, kalau tegok orang Drave kereta honda jazz dari 90% saya dah nampak wauuuu nak..nak..nak.. kereta ni!!!! kalau dah tegok kereta nya mesti tegok tuan nye yang memandu hehee.. nakal.. tk!! nakal tak!!! nakal tak!!! bhahhahha  tambah-tambah kalau yang drave kereta tu lelaki lagi la terasa nak tegok bhahhaa nampak gatai naya... ok habis sudah sesi mengorat euwwww.. ngorat ekkk... ok!!!... 

     Di sebab kan saya ni suka sangat pada kereta honda jaZZ so buat la entry pasal kereta idaman ku.. nak beli tak manpu hukhuk... :( sob..sob..sob  bakal suami ku tolong beli kan ku kereta ni!!! boleh tara tu bahhahahhaa.... harap-harap bakal suami ku, baca entry ini kerana dye mesti akan kumpul duit beli kereta ni untuk saya yew kew nak beli .. huhuhu minpi jew saya ni kn, sapa nak bagi kereta semahal ini.. saya ni suka berminpi di siang hari lol..lol..lol betoiiii mhahahaa.... lain la aku dapat kawin gan anak raja fuyooooo!!! sapai kew situ kau hani angan2 kau huk!!! okey tak salah kan kalau anak raja nak at saya kan..kan.. eh kenapa semua senyap!!! ok faham kita tak setaraf, bhahaha saja syok2 mana tau kot2 anak raja baca entry saya ni.. esok terus mai masuk minang saya ni mhahaha....

    Bila dah dapat kereta idaman ni kan nak buat convert helloy kitty mesti comey kan!!! warna pink ada kartu-kartun hello  kitty pas tu dekat dalam kereta pun wat warna pink gak kan baru nampak lembut jew.. ehhh lembut kah saya ini mahhahah kasar jew ada hati nak warna pink kan..kan..kan

  yeahhh..yeahhhh HELLOY KITTY ..perempuan tu nampak comey bila  pakai  meke-up, tapi nampak hampas la pulak bila tak pakai meke-up bhahahahhahaaaa.... sepeti itu lah kereta perempuan mesti nak meke-up ala perempuan kan-kan.. tak sah la dalam kereta perempuan mesti ada anak patong kecik sepeti helloy kitty.. seriously memang gila hello kitty...


 

    Nanti nak covert kan kereta saya macam ni!!! hehhehe alaololololololo... comey nyew sukew-sukew bakal suami tolong..tolong..tolong beli kan saya kereta honda  Jazz dan saya akan covert kan kereta itu macam kereta dii atas hehee.. agak-agak nanti kan suami saya mahu naik tak kerata saya kalau rupa  nya macam ini bahhahaa....

     Mungkin Ramai orang yang berpandangan lelaki bukan jantan kalau kereta diorang colour pink... lagi teruk dianggap (PON_#N) maaf cakap...Itu pandangan diorang lahhh jadi tak salah diorang membuat persepsi...mungkin pandangan kita berbeza.. apapun.. bagi saya pulak.. obviously kereta tiada jantina.. unisex... kereta dia yang beli jadi dia punya suka lahh nak buat apa... nak buat Hello Kitty ke, Doremon ke.. ultraman ke...Superman kerr so kalau ni kereta saya suami saya boleh naik bahhahaha.... 
  

      AMARAN KHUSUS KEPADAPEREMPUAN SAYA LAH TU!! bhahahaa....
 
    Tolong jangan terlalu menghias kereta yang boleh menggambarkan sesebuah kereta kepunyaan wanita. Kalau boleh, anak-anak patung dan bunga-bunga, jangan diletak didalam kereta. Banyak kes ragut di tempat parking, mendapati penjenayah berada ditepi kereta mangsa, beberapa minit, sebelum mangsa sampai.. Dan salah satu cara mereka nak tahu kereta tu milik wanita atau lelaki, ialah melalui keadaan dan rupa dalaman kereta itu. Jadi berhati-hatilah, jaga diri baik-baik
      
     Biar ‘penjenayah’ susah nak membezakan kereta lelaki dan kereta wanita. Lagipun hiasan anak-anak patung ni melindung pandangan bilamana penjenayah bersembunyi dicelah kereta,Sebab penjenayah tahu, hanya wanita saja yang suka menghias kereta dengan anak patung nih.. Secara baik maafkan saya.. saya nasihatkan awak ni.
      
   
 



1 comment:

Hunny Kitty said...

hehehhe meh la tgk kereta hello kitty saya.... :D