Thursday 13 December 2012

TIPS DAN CARA MENJAGA KESIHATAN RAMBUT WANITA BERHIJAB.....  

Di sebab kan aku ni bertudung so.. aku nak kongsi sikit gan hampa tips2 menjaga rambut kan.. aku pun tahu sikit2 jew penjagaan nya.. lau hampa da pendapat hampa tinggal kan comment yew.. hehehee... euwwww tak malu sowoh orang comment bwekkkk .... :P  

ni tudung baru beli tau!!! nak habaq bhahahhahaa

penggunaan hijab kini sudah menjadi tren kepada wanita dan gaya busana. hampa pun tau kan behijab tidak ketigalan zaman pun kan. bah kan ia satu tren kan!!!  macam2 fesyen hijab kita lihat kan. :) dulu2 mesti behijab dikatakan biasa2 sahaja.. tapi sekaran dah bemacam gaya sampaikan anak-anak muda tetarik untuk behijab termasuk aku bahhahhaha...... :P tapi aku iklas pakai hijab weiiiii..... bukan kerana fesyan semata2 yew.... rambut adalah mahkota seorang wanita kan. :)

okey2 takmau tulis entery panjang2 jap bosan lak hampa baca kan jom aku nak bagi tip2 nya: 

Berikut adalah nak bagi kulit rambut sihat dah rambut cantik wangi lagi eceeeehhhh bahhahha 

#cuci rambut 2-3 kali sehari sekali.

#pilih syampu rambut yang sesuai dengan kulit kepala kita. 

#sebelum mengenakan hijab harus rambut dalam keadaan kering.

#pemilihan hijab yang tidak tebal, dan tidak telalu ketat ikatan di kepala.

          

No comments: