Monday 24 December 2012

BILA ORANG LAIN KAHWIN, AKU........ 

 

 

 Selamat petang korang, tapi kalau dibaca dikala petang hari laa. Hehe hari nie saya terkenan nak cerita pasal kahwin pulak.sebab baru balik dari kenduri kawin, Entahlah sama ada ia suratan atau satu kebetulan, terperasan pulak ramai betul orang yang saya kenal dah kahwin atau sedang berkusut kasai mikir kan hal perkahwinan yang cuma dalam beberapa bulan yang akan datang nie. Dari sepupu saya,kakak, kawan saya, hinggakan ke hero melaya  yang saya suka,sepeti FARID KAMIL.. bhahaha sekarang tak minat dah at farid, dok im dekat FIZO OMAR miahahaha... perasan jew saya ni kan!!! saja selit kan nama retis, lol saya nie.. saya hanya peminat mereka saja lawak-lawak walau macam mana pun saya tetap minat artis malaysia!!! sokonglah harimau melaya miaahhaha.... dan sambung cerita kawin2 pulak...dorang semua sedang menghitung hari nak ke detik jinjang pelamin dorang. Ok sebagai manusia normal yang punyai perasaan cinta dan sayang, saya terasa sungguh dan begitu amat jeles dengan dorang. Memang hati kering taraf batu nesan laa kalau saya cakap saya langsung tak kesah dorang nak kahwin nie kan. Tipu laa tu. Maka akhirnya ia membawa perasaan rasa loser didalam senak hati saya nie bila saya menulis sekarang nie.  nak angan angan kahwin pun jew boleh miahhahhahaha. Arghhh awat laa sadis betul hidup saya nie. Dah laa, apa ntah motif saya update blog kali nie. Sajew jeew nak mengundang mood ke laut agaknya. Selamat petang semua, malam ni saya nak tido bersuami kan anak BEE dan jugak bantal yang tak pernah curang dengan saya. Sekian kisah cerita tiga suku larut petang saya, bhahahhaaa..... assalammuailaikum.

 

No comments: