Friday 7 December 2012

Obsesi Terbaru , Koleksi Hello Kitty Yang super-comel !


*siapa cakap make up set ni tak cantik memang aku giget tinge! :)


Siapa yang nak cakap aku childish, outdated atau annoying boleh cakap sekarang. Ada aku kisah? HAHAH. Move on,

Dulu aku tak suka pun barang-barang koleksi Hello Kitty ni. Rasa macam annoyed jugak bila kawan-kawan aku obsess sangat dengan koleksi Hello Kitty. Apa kes nak minat minat barang budak budak. Plus, selama ni kalau aku jumpa apa apa koleksi Hello Kitty termasuklah beg, mug, payung, alat tulis sampai ke baju baju seluar semua aku benci sangat. Sampai aku rasa orang yang minat koleksi Hello Kitty di Malaysia ni semua hak tuih hak tuih semua.



      *woah, kek kahwin Hello Kitty! Nak kahwin nak kahwin! *gatal

Tapi tapi tapi, hari tuh masa blogwalking terjumpa blog Fatin Liyana, ohmaigot so cute semua koleksi Hello Kitty dia. Wah, btw sebab dia study kat Bandung so senang lah nak usha menda ala tu kat sana. Indon memang banyak doe barang barang Hello Kitty murah murah pulak tu. Nak je aku pergi Bandung kejap beli semua koleksi Hello Kitty yang murah murah ada dekat sana. Koleksi Hello Kitty kat Malaysia ni ada jugak tapi semua macam hampeh je aku tengok. Bila jumpa koleksi Hello Kitty yang ada jual kat Malaysia ni, terus hilang obsesi terhadap Hello Kitty. HAHA, seriously hodoh.

 

 

 

                       

                                    *nak cari yang ni sampai jumpa. :') Tapi tak jumpa2 sampai hari ni!!!!

 

 Tak kisahlah hampa nak cakap aku gedik ke apa sebab adore koleksi Hello Kitty, yang penting comel bhahahahhaa. Rasa nak tumbuk tumbuk je Hello Kitty ni sebab comel sangat. Dari handbag dia, alat tulis, comforter, meja, kerusi MAC collection semua comel. Tapi janganlah beli beg yang macam budak budak tadika tu confirm lah kena gelak kalau bawak pergi kelas nanti derr. Beli yang macam ni okay kot. Ada ke handbag Hello Kitty super duper adorable comel ni kat Malaysia? Let me know ? :D

              *comel kan, nak nak kalau pakai comforter semua. haihh, -.-"

Nampaknya aku dah ada pelan rumah yang baru untuk aku. Kalau ye pun taknak buat rumah Hello Kitty macam ni, at least tolong design bilik aku macam ni please? Sumpah comel woo. Wa kalau dapat bilik Hello Kitty rasa tak nak keluar biik rasa bhai. Comel sangat rasa, walaupun wa tau lah wa tak comel macam koleksi Hello Kitty semua tuh. Tsk tsk T__T.

              *abah, kita buat rumah macam ni nak? tsk tsk tsk T__T

Arghh, tak kira tak kira. Nanti bila aku dah kaya aku nak semua ni. Cepat lah kaya hani oih. Nak jugak, tak kira. Ini mesti ada dalam wishlist semua. Hey, elaun PTPTN! Ke mari kau ke sini, *muka gangster

No comments: