Friday 7 December 2012

12.00
jeng...jeng....jeng...
my happy besday...:) dah umo 20tahun dah boleh kawin yeh!!!!!... ecehechhhh gataiiii..
hahahahaa....

yA.. Allah terima kasih kerana kau masih menberikan nyawa kepada ku untuk terus hidup di muka bumi ini.. pejam jelik pejam jelik dah 20tahun tahun aku di bumi ni kan.. sayu jew hati ni ermmm... 20tahun ni adakah aku ni sempurna sebagai seorang islam.. ermm entah la aku rasa tidah!!!
aku ni kadang2 lalai jew solat pon tak terjaga....yA allah aku perlukan seorang yang boleh binbing aku ke arah yang lebih baik.. so.. aku kena cari suami la hahaha.. gatai!!!! takdew la merapu aku ni, baru nak tacing2 takdi mai sal kawin merela pulak la hoho....

ok2.. kembali kew dunia tacing2 yew ah..
yew lah aku  ni dah la tak berapa nak Alim.. lau setakat bab agama sikit2 jew tau dah 20tahun baru sikit2 ermmm malu kan??? tapi xpew manusia tak sempurna kan... and aku akan usaha kan menpelajari ilmu agama lebih mendalam IsyaAllah..

Dah 10tahun sambut besday tampar ibu tercinta di sisi.. terasa sunyi nya diri ini kalau mak masih ada
sekarang mesti aku ni dok bawah ketiak mak jew... kan!!!! nama pon anak manja  :)
Allah bik my mom sebab allah syg kan my mom kan... eeeeeee... xsuka la air mata ni jangan la  mengalir di pipi ni hahahha,, mcam jiwang ayat tu!!!

                                             korang mesti boring baca blog aku kan!!!... hohohoho
                                                    ****************************** 
                      Happy Birthday!!!

                        suka Hello Kitty....

   Nak  lagilah kek nyummm...yummy.
 
hello kitty :)

hello kitty walaupon rupa kek yang comel ini tidak melambangkan umur aku yang dah tua bangka. hehehehe......
tua kew?? baru 20??  

 

No comments: