Friday 7 December 2012

Assalamualaikum wbt. :)
7/12/2012 
time 6.00 PM 
wauwau..... lagi beberapa jam happy besday to me.. hehehe tepat kul 12.00 AM jap bermula la tarihk 8/12/2012 saat2 mak nak melahirkan aku ni hahahhaa..... aceh merapu sudah wat cam aku ni dok lam  perut lagi... dah tua kot??? tua ekk xkot huhuhu... baru nak masuk 20tahun  masih zaman muda mudi hahahhaa...  
 ~happy besday to me~
~happy besday to me~
~happy besday to me~
... lalallalallalallalala......
dok menyayi sorang2...  sementara org len nak ucap at aku jap lagi,baik aku bik ksempatan ini ucap pd dri sendiri.. walaupun dah ada org hanta mesej ucap happy besday to you.. punya la awal okey apa2 pon thanx kpd kawan2 aku.. ngat jgak korang at aku kan.. walaupun awal beberapa jam lagi..

                                 tegok2 kami dah dapat hadiah... comey x??? arnab tu lah
                                aku tak kot?? ahhahha tp2 aku besyukur ciptaan Allah  :)

aku nak gitau ampa ni la pic aku dah nak masuk 20tahun noh!!! wauwauuuu...... dah boleh kawin euuuuww.. gatai nya aku ni!!!  ist x kot?? semua manusia nak kawin hahhahaa... amboiii lau sal bab kawin panjang jew nak menaip nya yew.. ok2 korang mt boring baca aku punya Blog kan??? aku kan budak  baru belajar hohoho....

                                         " HAPPY BESDAY TO ME "
  




No comments: