Sunday 3 February 2013

cerita satuday.. :)

Assalamualaikum.. semua sahabat-sahabat dan selamat sejatera. boring pulak di hari minggu ini duduk teperap di dalam hostel huhu... saya ni kalau boleh nak keluar tapi? kekurangan $$$$$$$$ biasalah duduk jauh dari keluarga kenalah pandai-pandai berjimat-cermat lah.. hye.. penbaca sihat kah? dah makan kah? ehhh.. banyak tanya pulak saya nikan heee.. kemarin hari sabtu hani keluar dengan kawan hani shopping-shopping sebab tu hari ni tak keluar $$$$$ dah habis hehee.. kemarin pergi tegok wayang wawa semput, caya lah memang best korang satu pawagam ketawa terbahak..bahak~~ hakkkkk..hakkk..hakk sama la dengan saya tak sopan nya.. anak sapo lah ni mihahahaa... 

 

Lepas tegok wayang, jalan-jalan satu Pacific nak cari barang besday thutttt..thutttt..thutttt nak dekat dah hehee... mesti korang tertanya-tanya siapa thuttt-tuuutt tu ekk?? adalah mungkin bakal suami saya kot? heeehee gatal nye. cari punya selongkar satu kedai tu and tak jumpa pun urmmm.. at kedai tu, tak apa-apa saya takputus asapun terus mencari and dah jumpa tak sabar-sabar nak bagi at my future husband hadiah ni. stop-stop dah habis pasal Pacific. 

 

Dan saya teruskan drave kereta tak tahu arah tujuan seterusnya, saya bagi cadangan ajak kawan pergi pandai R&R sapa tak tahu kan.. kawan saya kata okey ja. Pergi lepak-lepak at situ. bila dan sampai R&R pehhhhhh.. punya banya pasangan ehh dok berdua-duaan okey hiraukan ada aku kesah itu hak korang malas nak kata apo. kami lepak-lepak satu tempat kosong tu relex tension kan kepala yang dok serabut ni, tiba-tiba ada seorang "LELAki" menyapa diri kami berdua. saya berdua itu dengan my besfreen perempuan okey. korang nak tahu tak siapa lelaki itu? mesti nak tahu kan-kan? lelaki itu bagi dekat kami satu templet tetang PAd wanita atau Tuala wanita. 

 

Korang tahu tak pad yang kita pakai selalu tu? yang jenama apa-apa ja la..tak payah sebut mesti  korang tau punya yang banya jual kat pasaraya sekarang. Tak boleh pakai boleh menyebabkan kanser. Sejak awak 1970-AN tuala wanita dipekenalkan di malaysia. Bahan-bahan yang ada di dalam tuala wanita kita dok pakai kalau datang bulan tu, bahan mentah pulpa kayu,kertas kita semula, fluoresen,klorin,bahan pelembut, tuala wanita yang tercemar DIOXIN. 

INI  LAH KETAS TEMPLET YANG LELAKI TU BAGI kEMARIN.. 




 

Saya pun baru tahu kemarin sahaja dan  jadi takut dah nak pakai pad yang jual dekat pasaraya sekarang. korang tahukah pad pun ada tarikh luput yew.. ramai wanita di luar sana tidak tahu bahawanya pad menpunya tarikh luput. lelaki itu datang bersama isterinya.. isteri nya yang tujuk demo macam mana tuala wanita yang biasa tu bertindak dekat badan kita dan macam mana lexee pad ni menberi tindak balas terhadap demo yang kakak tu buat kemarin sunggut menakjukkan. 

 

 

Kakak itu menpekenalkan LEXEE LADYPAY. kakak tu bagi kita orang penti pengcubaan.Sungguh korang memang best saya pakai penti dye rasa kering ja. paling istimewa korang tahu kalau datang Haid satu hari satu pad sahaja. tak gadoh tukar betul-betul saya cakap. Pada kaum Hawa yg mempunyai masalah sakit puan seperti haid berpanjangan/tidak datang haid atau haid yang tak menentu boleh juga cuba pad ini. 





kami buat testimoning ini kemaring... tapi bukan buat dekat kami la dye just tunjuk cara nak buat.. katengbab tu ambik keputihan perempuan and letak dekat color sreaction tu, pas kalau naik warna kuning takde kenser. kalau naik warna kuning nak terang sikit tu dah ada tanda awal kanser servic. yang warna gelap tu dah sah ada kanser.  korang boleh beli testimoning ini di famasi  bedekatan nama benda ini Vagina Health Test Kit,  tak salah saya harga RM5.OO.





Penyelesaian kepada masalah wanita. cubalah Lexee ladypad saya dah cuba panti memang best ja.. korang-korang yang dah tahu apa bahan-bahan ada pada pad lebih baik mencegah daripada bila dah tahu ada kanser apa pun dah takguna kanser hanya boleh di rawat beribu-ribu bayarannya tetapi kuman kanser itu tidak akan hilang. 







Kalau ada sesiapa yang berminat untuk join business yg sedang panas di pasaran ini, anda sangat sangatlah di alu alukan. Product yg murah, berkualiti dan repeat sales yang tinggi. Yang berminat bolehlah sms kak Ina di no 014 9035242 untuk temujanji. Sama samalah kita pelihara kesihatan kaum wanita.dan ini page dye Lexee Ladypad

JAlankan ujian Pap smear...elak kanser pangkal rahim.

Inilah kanser servic takot tak?? saya pun takot..



Photo




                  "SAYA DAH BAGI TAHU PANDAI-PANDAI LAH KORANg meniLAI.. "

No comments: