Thursday 10 January 2013

KENAPA SAYA MEngHILANg!!!!!

      KENAPA SAYA MEngHILANg!!!!!



         Assalamualaikum..selamat malam, kalau di baca di kala malamlah heee... lama dah tak tulis blog kan!!! kebizian menbuatkan saya tidak sempat menulis blog,, hahaha bz kew?? bz la jaga anak , jaga suami jaga bakal suami bhahahhaa... mai dah otak gila dye hihi... rindu tak kat saya atau rindu kat etry saya hoho.. perasan sudah..apa-apa pun itu letak kew tepi, ni nak cerita kenapa saya dah lama tak  on9 facebook dan jugak  kenapa dah lama tak tulis etry. sebab ni la, sebab apew ekkk sebababbabaa...sebaba...sebab... saya menbuat persiapan untuk bernikah ahhahaa... tak dew la, tak sampai seru lagi nak nikah heee... 

         Masa tu baru bagun tido 6.40 pagi alamak tiap-tiap hari memang bagun 6.40 apew lagi gopoh-gapah la nak pergi toilet tau tak kenapa kalot sangat!!!! bukan sebab nak buang air kecil tetapi nak pergi ambik air sebayang.. kalau macam ni gamak nya bakal mak mentua tau lah mampus!!! kena recjec ekkk... hohoho... sedih beno, dan sesudah solat subuh apew lagi sabung tido lah he... saya tahu tido sesudah subuh "pintu rezeki tertutup" walaupun saya tahu tapi saya tido jugak!!!! itu lah di panggillll kan budak degillll!!!! :)

       Tersedar dari tido sebab bunyi kereta abah balik dari pasar jap g dok tido popitt-popitt pulak orang tua tu so buat bagun kemas katil heee.. pandaiiii tak tektikkkk nya!!!! lepas tu pergi siap-siap kan diri dulu and breafast la apew lagi kan, makan bunya la banya macam mana tak montel kan... dah habis breafast niat dalam hati ni nak on9 facebok and nak tulis etry yang terbaru baru nak connet lini wifi tiba-tba naik kotak-kotak pulak hadoiiii awat pulak dengan leptop saya ni ekkk ist.. takkan leptop rosak kot.. so pinjam iphon abang, saya nak on9 facebok pon tak bolehhhh... 

       Perbagai cara dah guna kenapa lah dengan line wifi ni ermmmm dah lah tengah boring tahap gebang ni :( sedih tau!!!!!,... so bagi tahu abang kenapa dengan line wifi ni tak boleh nak connet la past abang pon try la cabut waya-waya yang tertentu and bukak balik pon tak boleh, pas try cara terakhir coll fon umah pon tak boleh so apew lagi abang pon coll pihak telekom lahhhhh.. jawab nya. encik tu kata try banyak-banyak kali. pon tak boleh seharian tampa mu facebok saya amat sunyi tau!!!  :( 

 

         Fikir-fikir dalam kepala hotak ni kan alah sehari jew boring takpew la hoho... try esok hari pon tak boleh sedih la jugak dah lah jadi time-time cuti macam ni kan.. boring lah selama 2minggu kg ku tampa wifi,di sebab kan kecurian kabel wifi di kg saya sedihhh betoiii pencuri kenapalah kau curi kabel wifi ha!!! oupppp!! dah nama pon pencuri apa pon dye nak curi kan!!!! ermmm ini tidak..tidak adil.. adil!!!!... redo jew la hari -hari boring ja dok umah makan tidow-makan tidow sampai pp dah jadi kengbang ni hukkkkkkkkk!!!!! saya dah gemokkkkk sekarang :( 

        

         Masa dok dalam bilik tadi baru sudah baca novel, bagun pegi dekat cermin tegok-tegok muka yang cantik ni bhahhaha, cantik kew bwukkkk muntak!!!! heeeee....fon rumah bunyi ehhh fon rumah bunya pergi lah jawall coll orang telekom tanya adik "fon boleh guna tak lagi" and saya jawab " dah dok cakap kan fon rumah akak mesti lah boleh he,.. " apo lah.. . pas dye kata " line wifi boleh connet dah kew adik" and saya jawab tak try lagi.. " aka tu kata cuba adik try connet" apa lagi hati ni dahhh berbunga-bunga lahhhhh kalot on leptop.. connet wifi mula-mula tak boleh ermmm tak boleh pon kecewa nak mampus dalam hati ni!!!! cubaan kali kedua yewhhhhhhh boleh bhahahhaaa... seronokkkkkkknyaaa!!!!!

       P/S : Selamat Tahun Baru 2013.  Rasanya belum terlambat lagi saya nak ucapkan tahun baru pada semua kenalan blog dan pembaca blog ummu hani sekalian.  Terima kasih berkunjung.

               

       

No comments: